Forum Radia MMS

Aktualności: Forum SMF zostało uruchomione!
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Autor Wątek: REGULAMIN  (Przeczytany 1582 razy)

Offline mario

  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
REGULAMIN
« dnia: Maj 09, 2013, 13:18:00 »
REGULAMIN FORUM


Witaj na forum. Cieszymy się, że dołączyłeś do naszej małej społeczności.
Jeśli chcesz żyć z nami w zgodzie, musisz przestrzegać kilku zasad, które tu panują:

1. Przywitaj się.
Jesteś tu nowy. Nie znamy Cię, nie wiemy, skąd jesteś, czym jeździsz - przedstaw się nam. Służy do tego specjalny temat, który znajdziesz -->http://www.radiomms.darmowefora.pl/index.php?board=26.0<--


2. Nie rejestruj Się i nie pisz z dwóch kont.
Jeśli boisz się otwarcie przyznawać do swojego zdania, to go nie wypowiadaj. Moderatorzy mogą łatwo sprawdzić, czy nie piszesz spod dwóch różnych kont - i zablokują Ci oba.

3. Zanim zadasz pytanie - sprawdź, czy już wcześniej takie nie padło.
Większość popularnych pytań ktoś już kiedyś zadał i otrzymał na nie odpowiedź. Użyj opcji SZUKAJ , żeby to sprawdzić. Pisząc po raz kolejny pytanie, które już padło, prawdopodobnie nie otrzymasz sensownej odpowiedzi, zostaniesz odesłany do konkretnego tematu a Twój post poleci do kosza. Przed założeniem nowego tematu sprawdź więc, czy jest taka potrzeba.
Jeśli już zdecydujesz się założyć nowy temat - przemyśl dokładnie co ma on zawierać, by ograniczyć dopowiadanie oraz niepotrzebne pytania o sprecyzowanie tematu.

4. Pisz we właściwym dziale i nie twórz duplikatów.
Na forum jest kilka tematycznych działów. Zastanów się, do którego działu najbardziej pasuje Twój post. Jeśli nie jesteś pewien - napisz tam, gdzie uważasz, że powinien się znaleźć. W najgorszym przypadku moderator przeniesie temat w inne miejsce.
Nie rozpoczynaj takiego samego tematu w kilku działach - generuje to niepotrzebny bałagan, a robiąc coś takiego narazisz na usunięcie jednego lub wszystkich tematów i nieprzyjemną reakcję moderatora.

5. Nadawaj zakładanym tematom właściwy tytuł.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jakie klocki masz kupić do swojego Fireblada, załóz temat o tytule "Jakie klocki - Fireblade 929?", a nie "Chłopaki, pomóżcie!". Właściwie określony tytuł wątku pomaga zorientować się odpisującym, czy wątek ich zainteresuje, czy nie. Otrzymasz więcej i bardziej konkretne odpowiedzi. Poza tym - jeśli ktoś kiedyś będzie szukał tej samej informacji, o wiele łatwiej będzie mu odnaleźć ten wątek.

6. Profil.
Dobrze wiedzie? z kim często wymieniamy poglądy i skąd jest, oraz jak się faktycznie nazywa. Uzupełnienie profilu jest obowiązkowe! Nikt nie będzie brał na poważnie Twoich wypowiedzi jeśli będziesz anonimem. Co gorsza mogą na Ciebie podejrzliwie patrzeć.
Konta nie uzupełnione, bedą usuwane.

7. Pisz po polsku.
Staraj się przestrzegać zasad poprawnej polszczyzny.
Poprawna polszczyzna to: brak błędów ortograficznych, poprawnie stylistycznie zbudowane zdania, używanie znaków interpunkcyjnych.
Tekst poprawnie napisany czyta się naprawdę o wiele przyjemniej, a i użytkownicy będa się do Ciebie odnosić z większym szacunkiem.

8. Cytowanie czyjejś wypowiedzi.
Naganne jest cytowanie całego tekstu będą jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. Aby skrócić treść cytatu używaj (...). Niedopuszczalne jest cytowanie całego wcześniejszego postu aby dopisać jedynie "zgadzam się", "ok" itp.Takie posty bedę usuwane bez ostrzeżenia. Używaj Enterów do oddzielenia akapitów. Nie przesadzaj z kolorami, pogrubieniami itd. - "wodotrysków" nie czyta się najwygodniej.

9. Nie przeklinaj.
Nie używaj przekleństw. Język polski jest na tyle bogaty w słownictwo, że na pewno da się wstawić coś zamiast tzw. 'ozdobnika'.
W przypadku naruszenia tego punktu regulaminu użytkownik otrzyma ostrzeżenie, jeśli sytuacja będzie się powtarzać zostaje zablokowany dostęp do forum.

10. Avatar i Sygnatura
Oba nie mogą przedstawiać wulgaryzmów, scen erotycznych, nagości. Nie mogą przekraczać rozmiarów:
- avatar ( szer: 130piks, wys: 160 piks.)
- podpis( szer: 400piks, wys:50 piks.)
Konta zawierające tematykę erotyczna, usuwane będą bez ostrzeżenia.

11. Nie krzycz.
Pisanie WIELKIMI LITERAMI oznacza krzyk lub podniesiony głos. To tak jakby ktoś stał nad nami i krzyczał prosto w ucho. Nie stosuj także wielokrotnych wykrzykników oraz pytajników. Jest to irytujące i utrudnia czytanie.

12. Respect!
Odnoś sie z szacunkiem do innych użytkowników, a na pewno oni odwzajemnią sie tym samym. Używaj w dyskusjach argumentów, a nie wyzwisk. Zahaczanie o czyjeś koneksje rodzinne i zawód matki nie przysporzy Ci przyjaciół, natomiast na 99% zakwalifikuje Cie do kandydatów na bana.

13. Trzymaj poziom.
Odpowiadaj długo i wyczerpująco - jeśli to możliwe. Jeśli czujesz, że nie jesteś zbyt mocny w jakimś temacie - zamiast pisać posta "Wydaje mi się, że..." albo "Wujek kolegi brata cioci mojego stryjka widział ten motocykl..." - poczekaj, aż wypowiedzą się bardziej obeznani w temacie.

14. "Panie władzo, ja nie wiedziałem..."
Porządku na forum pilnują MODERATORZY . Służą oni radą i pomocą - jeśli nie wiesz, gdzie coś napisać, jak dołączyć zdjęcie, lub masz inne pytanie dotyczące działania forum - nie wahaj się ich zapytać.
Moderatorzy mogą edytować i usuwać poszczególne posty, lub przenosić do innego działu całe tematy, oraz - za pośrednictwem administratora, blokować użytkowników (ban). Moderatorzy NIE MOGĄ czytać PW innych użytkowników forum.
Pamiętaj, że jeśli będziesz notorycznie łamać zasady forum, moderator najpierw da Ci ostrzeże, a potem - jeśli nie zmienisz swojego nastawienia, uniemożliwi Ci wejście (lub tylko pisanie) na forum.

Ustawienia ostrzeżeń:
- Zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 3
- Zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 3
- Ostrzeżenia wygasają po 30 dniach
- Użytkownicy mogą widzieć od kogo dostali ostrzeżenie: Tak
- Moderatorzy mogą dodawać ostrzeżenia: Tak
- Moderatorzy mogą edytować ostrzeżenia dodane przez innych: Nie
- Maksymalna wartość ostrzeżenia dodanego przez moderatora to: 1

15. Przestrzegaj zasad...
Wypowiadając się na forum jednocześnie zgadzasz się przestrzegać powyższych zasad. Jeśli o nich zapomnisz, moderator w bardziej lub mniej miły sposób przypomni Ci, żebyś je ponownie przeczytał. Jeśli nie zastosujesz się do jego wskazówek, możesz spodziewać się czasowego lub stałego zakazu wejścia na forum, czyli tzw. bana.

16. Prawa autorskie
Zamieszczanie na forum nielicencjonowanych materiałów jest zakazane i odbywa się na wyłączna odpowiedzialność autora postu.




 

BloQcs design by Bloc
SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
Strona wygenerowana w 0.679 sekund z 22 zapytaniami.
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
foside forumpolskiejzabawy julandia lols-rp k-l